Get Adobe Flash player

ZAPRASZAMY NA XXXIII SESJĘ RADY MIEJSKIEJ

Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2016 r. poz. 446, z późn. zm.) zwołuję XXXIII sesję Rady Miejskiej w Chodczu na dzień 27 września 2017 roku godz. 8:00 w sali konferencyjnej Urzędu Miasta i Gminy Chodecz ul. Kaliska 2, I piętro.

Proponowany porządek obrad:

1. Otwarcie.
- stwierdzenie prawomocności obrad,
- przyjęcie porządku obrad,
- przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji,

2. Sprawozdanie z działalności Burmistrza w okresie międzysesyjnym.
- przedłożenie informacji przez Burmistrza Chodcza,
- dyskusja,

3. Sprawozdania o odbytych posiedzeniach Komisji Rady Miejskiej w okresie międzysesyjnym – Przewodniczący Komisji.
- udzielenie przez Burmistrza Chodcza odpowiedzi i wyjaśnień co do przedłożonych wniosków z posiedzeń Komisji,
- dyskusja,

4. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie uchwalenia budżetu Miasta i Gminy Chodecz na rok 2017.
- przedłożenie informacji w przedmiotowej sprawie – P. Skarbnik MiG,
- opinia Komisji Budżetu i Finansów,
- dyskusja,
- podjęcie uchwały Nr XXXIII/222/2017,

5. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Miasta i Gminy Chodecz na lata 2017-2031 .
- przedłożenie informacji w przedmiotowej sprawie – P. Skarbnik MiG,
- opinia Komisji Budżetu i Finansów,
- dyskusja,
- podjęcie uchwały Nr XXXIII/223/2017,

6. Analiza sprawozdania z wykonania budżetu Miasta i Gminy Chodecz za I półrocze 2017 roku.
- przedłożenie informacji w przedmiotowej sprawie – P. Skarbnik MiG,
- opinia Komisji Budżetu i Finansów,
- dyskusja,
- przyjęcie sprawozdania,

7. Podjęcie uchwały w sprawie regulaminu wynagradzania nauczycieli zatrudnionych w szkole podstawowej i przedszkolu samorządowym prowadzonych przez Miasto i Gminę Chodecz.
- przedłożenie informacji w przedmiotowej sprawie – P. Skarbnik MiG,
- opinia Komisji Budżetu i Finansów,
- opinia Komisji Oświaty, Zdrowia, Kultury i Sportu,
- dyskusja,
- podjęcie uchwały Nr XXXIII/224/2017,

8. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia zasad udzielenia pomocy poszkodowanemu w nawałnicy samorządowi Powiatu Sępoleńskiego z Województwa Kujawsko-Pomorskiego.
- przedłożenie informacji w przedmiotowej sprawie (pismo Starosty Włocławskiego oraz pismo Starosty Powiatu Sępoleńskiego).
- opinia Komisji Budżetu i Finansów,
- dyskusja,
- podjęcie uchwały Nr XXXIII/225/2017,

9. Podjęcie uchwały w sprawie złożonej skargi.
- przedłożenie informacji w przedmiotowej sprawie – P. T.Łuczak,
- opinia Komisji Rewizyjnej,
- dyskusja,
- podjęcie uchwały Nr XXXIII/226/2017,

10. Interpelacje i zapytania radnych.

11. Sprawy bieżące i wolne wnioski.

12. Zakończenie obrad sesji.

Zapraszam do udziału w obradach sesji Rady Miejskiej.