Get Adobe Flash player

II sesja Rady Miejskiej w Chodczu

Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym

(Dz. U. z  2013 r. poz. 594, poz. 645, poz. 1318 i Dz.U. z 2014r. poz. 379  i 1072) zwołuję

II sesję Rady Miejskiej w Chodczu  na dzień  08 grudnia  2014r.  tj. poniedziałek

o godz. 14:oo w sali konferencyjnej Urzędu Miasta i Gminy Chodecz ul. Kaliska 2.

Proponowany  porządek obrad.

  1. Otwarcie.

-          stwierdzenie prawomocności obrad,

-          przyjęcie porządku obrad,

-          przyjęcie  protokołu  z poprzedniej sesji,

2.  Złożenie ślubowania przez Burmistrza Chodcza.

3. Wybór Wiceprzewodniczących Rady Miejskiej.

a) zgłaszanie kandydatów na funkcję Wiceprzewodniczących Rady Miejskiej,

b) prezentacja (wystąpienia) kandydatów,

c) powołanie Komisji Skrutacyjnej – uchwała,

d) przyjęcie regulaminu wyboru Wiceprzewodniczących Rady Miejskiej -uchwała,

e) przeprowadzenie głosowania (tajnego),

f)  podjęcie uchwały  w sprawie wyboru wiceprzewodniczących Rady Miejskiej,

4.  Podjęcie uchwały w sprawie  powołania stałych Komisji Rady Miejskiej i ustalenia liczby

ich członków.

-     przedłożenie informacji w przedmiotowej sprawie,

-    dyskusja,

-    podjęcie uchwały,

5.   Podjęcie uchwały w sprawie powołania Komisji Rewizyjnej.

-     przedłożenie informacji w przedmiotowej sprawie,

-    dyskusja,

-    podjęcie uchwały,

6.   Podjęcie uchwały w sprawie powołania Komisji Budżetu i Finansów.

-     przedłożenie informacji w przedmiotowej sprawie,

-    dyskusja,

-    podjęcie uchwały,

7.   Podjęcie uchwały w sprawie powołania Komisji Rolnej i Infrastruktury Technicznej.

-     przedłożenie informacji w przedmiotowej sprawie,

-    dyskusja,

-    podjęcie uchwały,

8.   Podjęcie uchwały w sprawie powołania Komisji Oświaty, Zdrowia, Kultury i Sportu.

-     przedłożenie informacji w przedmiotowej sprawie,

-    dyskusja,

-    podjęcie uchwały,

9.   Podjęcie uchwały w sprawie powołania Komisji Obywatelskiej i Ochrony Środowiska.

-     przedłożenie informacji w przedmiotowej sprawie,

-    dyskusja,

-    podjęcie uchwały,

10.  Informacja o obowiązkach radnych wynikających z art. 24h ustawy o samorządzie gminnym.

11. Interpelacje radnych Rady Miejskiej.

12. Wolne wnioski i zapytania.

13. Zakończenie  obrad  sesji Rady  Miejskiej.

Proszę o udział w obradach sesji.

Przewodniczący Rady Miejskiej

Anna Twardowska