Get Adobe Flash player

Zaproszenie na obrady VIII sesji Rady Miejskiej w Chodczu

Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym

(Dz. U. z  2013 r. poz. 594, poz. 645, poz. 1318 i Dz.U. z 2014r. poz. 379  i 1072)  zwołuję

VIII  sesję   Rady   Miejskiej   w   Chodczu  na  dzień   25 sierpnia   2015 roku   godz.   10:00

w sali konferencyjnej Urzędu Miasta i Gminy Chodecz ul. Kaliska 2.

Proponowany  porządek obrad.

  1. Otwarcie.

-          stwierdzenie prawomocności obrad,

-          przyjęcie porządku obrad,

-          przyjęcie  protokołu  z poprzedniej sesji,

2.  Sprawozdanie z działalności Burmistrza w okresie międzysesyjnym.

-     przedłożenie informacji przez  Burmistrza Chodcza,

-     dyskusja,

3.  Sprawozdania o odbytych posiedzeniach  Komisji  Rady  Miejskiej w okresie 

      międzysesyjnym – Przewodniczący Komisji.

       -  udzielenie przez  Burmistrza Chodcza odpowiedzi i wyjaśnień co do przedłożonych   

           wniosków z posiedzeń Komisji,

       -  dyskusja,

4.  Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie uchwalenia budżetu Miasta i Gminy Chodecz na rok 2015 .

       -     przedłożenie  informacji w przedmiotowej  sprawie  -  Skarbnik MiG,

       -     opinia Komisji Budżetu i Finansów,

       -    dyskusja,

       -    podjęcie uchwały Nr VIII/49/15

5.   Podjęcie uchwały  w sprawie zmiany uchwały w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Miasta i Gminy Chodecz na lata 2015-2022 . 

       -     przedłożenie   informacji  w przedmiotowej sprawie  – Skarbnik MiG,

       -     opinia Komisji Budżetu i Finansów,

       -    dyskusja,

       -    podjęcie uchwały Nr VIII/50/15

6.   Podjęcie uchwały   w sprawie udzielenia dotacji na zakup sani lodowych dla OSP Chodecz.    

       -     przedłożenie informacji w przedmiotowej sprawie  -  Skarbnik MiG,

       -     opinia Komisji   Budżetu i Finansów,

       -    dyskusja,

       -    podjęcie uchwały Nr VIII/51/15

7.  Podjęcie uchwały  –  stanowisko w sprawie uznania Miasta i Gminy Chodecz za teren objęty stanem klęski żywiołowej oraz zmiany warunków szacowania strat w uprawach rolnych.

       -     przedłożenie informacji w przedmiotowej sprawie  -  P. Angulska,

       -     opinia  Komisji   Rolnej i Infrastruktury  Technicznej,

       -    dyskusja,

       -    podjęcie uchwały Nr VIII/52/15

8.   Podjęcie uchwały   w sprawie powołania zespołu ds. zaopiniowania kandydatów na ławników.    

       -     przedłożenie informacji w przedmiotowej sprawie  -  P. Pawlak,

       -     opinia Komisji   Obywatelskiej i Ochrony Środowiska,

       -    dyskusja,

       -    podjęcie uchwały Nr VIII/53/15

9.  Podjęcie uchwały  w sprawie  zasięgnięcia od Komendanta Wojewódzkiego Policji informacji o kandydatach na ławników.

       -     przedłożenie informacji w przedmiotowej sprawie  -  P. Pawlak,

       -     opinia  Komisji   Obywatelskiej i Ochrony Środowiska,

       -    dyskusja,

       -    podjęcie uchwały Nr VIII/54/15

10.  Interpelacje i zapytania  radnych .

11.  Sprawy bieżące  i  wolne wnioski .

12.  Zakończenie  obrad  sesji.

Zapraszam do udziału w obradach sesji.

Przewodniczący

Rady Miejskiej

Anna Twardowska